Ubuntu Party Tg-Mures

marius popa mapopa la gmail.com
Lun Oct 20 15:23:50 BST 2008

2008/10/20 marius popa <mapopa at gmail.com>:

> Am vorbit cu un coleg si stie o locatie/bar unde se poate tzine o mini
> prezentare si unde sa incap lejer 10 sau mai multi oameni
> pentru data m-am gandit sa fie la o saptamana dupa sau la doua dupa
> lansare , oricum o sa stabilim ora si data exacta

Se pare ca o sa fie wireless gratuit acolo dar o sa scriu aici cand o
sa fie confirmat locul

Pentru prezentare , ne-am gandit ca invitati poate vine Adi Roiban (il
rugam frumos) sau altcineva de la ubuntu.ro
o mini prezentare cu lista de lucruri noi in noul ubuntu (ce e nou in
compiz, kernel, wireless ...un top 10)
eventual ceva demouri (eu am o prezentare cum se construieste un
live-cd de ex) sau pe partea de 3d