CD-uri Ubuntu

Doru Horishco doruhushhush la hotmail.com
Lun Oct 13 14:45:48 BST 2008

Ideea este să fie distribuite la „ocazii și prilejuri” cum ar
fi „Install fest” sau „Release party” și nu individual.
Și am înteles că voi aveți de gând să faceți așa ceva
la 3-4 săptămâni după lansare, așa că dacă reușiți
să aveți același număr de participanți ca la Install fest,
intrați în această categorie.
Pentru individual există „Shipit”.

Wiki este asta:
https://wiki.ubuntu.com/RomanianTeam/