Release Party Tg-Jiu

Doru Horishco doruhushhush la hotmail.com
Lun Oct 13 14:38:44 BST 2008

Filme cu instalări, lucrul cu desktopul, aplicații uzuale, etc
găsești aici:
http://screencasts.ubuntu.com/
Descarci versiunea care nu este flash, cu rezoluția medie,
și ai și subtitrare în Română pentru ele.

Ubuntu Linux pentru oameni ca noi http://www.ubuntu.ro/acasa

>>> http://m.tg-jiu.ro
>>> http://cezara.tg-jiu.ro
>>> http://www.tg-jiu.ro