Release Party Tg-Jiu

Adi Roiban adi la roiban.ro
Lun Oct 13 08:55:12 BST 2008

Salu Madalin,
În data de Lu, 13-10-2008 la 00:18 +0300, madalin a scris:
> Vreau si eu sa organizez un release party in Tg-Jiu. Cine ma sprijina
> cu...cam tot ce am nevoie ?:)
Cu CD-uri, o incurajare, postere si autocolante in format electronic te putem ajuta.
Te mai putem ajuta cu anunturi pe forum, www.ubuntu.ro si alte site-uri
despre software liber.

Posterele si autocolante ar trebuie sa le poti face la un printshop din
Tg-Jiu. Nu trebe multe, 2-3.

De ce altceva mai ai nevoie?

Spor!