CD-uri Ubuntu

Adi Roiban adi la roiban.ro
Dum Oct 12 21:07:32 BST 2008

Salut,

Acum ca suntem o echipa "valida" putem beneficia de un pachet special de
CD-uri Ubuntu ce ar trebui sa ajunga la 2 saptamani dupa lansarea
fiecarei versiuni de Ubuntu.

https://wiki.ubuntu.com/LoCoGettingCds

Acum problema sa in felul urmator:

Daca face cerere pentru un astfel de pachet vom avea ce sa facem cu
cd-urile primite?

Ar fi fain ca aceste cd-uri sa ajunge la Ubuntu Release Party si alte
prezentari de dupa lansare.

Din pacate eu nu am timp pentru a le trimite in tara si de aceea fac
apel la restul membrilor echipei Ubuntu?

Credeti ca putem gasi pe cineva care sa distribuie cd-urile in tara?
Vedeti alta posibilitate de a le distribui in tara?

Ce ziceti?

PS: Eu ma ofer sa platesc taxele de expediere, nu e problema de bani,
doar de timp. Deci daca se ofera cineva sa le trimita prin tari eu ma
ofer sa acopar taxele postale.

Mersi!