Re: Raportare activitate echipă

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Oct 8 09:58:35 BST 2008

Ar trebui sa listam prima data ce activitati independente face echipa
ubuntu ro si
sa avem un responsabil pentru fiecare din acestea, si care sa trimita
partea lui de raport
la 'editor'

O lista incompleta de domenii

* traduceri in Launchpad
* tarduceri in upstream (narro, gnome, etc) eventual cu cate un
responsabil separat daca e multa activitate
* kiwi linux
* website
* forum
* evenimente pentru public
* creatie de materiale promotionale
* prezentari in licee si facultati

Aceeasi persoana poate fi responsabil de mai multe, dar ideea e sa nu
ramana aspecte neacoperite