Probleme la instalare Intrepid beta

Florin Ivan florica76 la gmail.com
Mie Oct 8 09:19:59 BST 2008

mi s-a intamplat si mie sa se blocheze, nu chiar asa ca la tine, dar a fost
din vina mea : nu mai aveam spatiu pe root.
acum sa dau nitzel vina pe ei: nici ei nu au calculat ...

am preferat sa trag CD-ul am instalat pe curat si totul merge struna. Pot
spune ca e mai de preferat aceast varianta deoarece nu-ti mai raman "scame"
de la vechiul sistem : eventual programe pe care nu le-ai intalat din
repozitori ( am avit asa ceva ).

Recomandarea mea L trage CD-ul si iti va merge instalarea si sistemul va fi
stabil !

best regards

--
Florin Ivan