Raportare erori Ubuntu 8.10 Beta

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Oct 8 08:43:56 BST 2008

Salut,

Mă bucură că o mare parte din voi ați instalat sau ați încercat să
instalați Ubuntu 8.10 Beta.

Rugămintea mea este ca în cazul în care dați peste niște probleme să vă
asigurați că ele sunt raportate în Launchpad, dezvoltatori Ubuntu știu
de ele și să încerați să adaugați un bug report sau să adaugați
comentarii pentru un bug deja existent.

Mai jos este adresa la care se pot căuta, raporta sau comenta bugurile
din Ubuntu:
https://bugs.edge.launchpad.net/ubuntu

În cazul în care aveți probleme cu folosirea unelte de administrarea a
bugurilor nu ezitați să cereți ajutor pe lista.