Aprobare echipa Ubuntu Romania

Doru Horishco doruhushhush la hotmail.com
Mar Oct 7 23:37:59 BST 2008

Salut,

Felicitările îți aparțin și ție, poate mai mult decât nouă, pentru
că fără tine nu aveam curaj să participăm.

Am prins curajul, da. Am ponit cam neîntrebați (mai ales eu)
am folosit prea mult „eu” în loc de „noi”, dar pentru o primă
participare cred că a fost bine. Eu personal mă bucur tare
de tot că s-a vorbit de noi și cu noi.

Doru

Ubuntu Linux pentru oameni ca noi http://www.ubuntu.ro/acasa