Aprobare echipa Ubuntu Romania

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mar Oct 7 16:58:32 BST 2008

Salut,

Azi fa fi urmatoarea intalnire pentru a consiliul LoCo Ubuntu.

Aici este anuntul:
http://fridge.ubuntu.com/node/1658

Aici este pagina wiki cu agenda:
https://wiki.ubuntu.com/LoCoCouncilAgenda

Intalnirea va fi azi, 7 octombrie 2008 la ora 22.00, ora romaniei.

Eu nu stiu daca pot sa particip (sunt departe de casa) si de aceeasi
v-ar ruga pe unul dintre voi sa va treceti la contact si sa participati.

Spor!
Adi