Ubuntu 8.10 Beta disponibil

Florin Ivan florica76 la gmail.com
Lun Oct 6 10:38:07 BST 2008

eu am 8.10 de vreo luna.
de cand era varianta alpha x, nu stiu care.
Pe cand l-am instalat, am intampinat ceva mici bug-uri dar era inca de
atunci destul de bun.
Acum chiar nu am probleme deloc cu el . N-am tuner dar in jucuri (
UrbanTerror, Regnum Online, Westnoth, Never Winter Nights
merge si compizul ( nu accept sa nu am "cubul" :) ) .
L-am facut si internet share pentru celelalte calculatoare din casa, am
configurat fara probleme si conexiunea PPOE de la RDS.
Chiar n-am avut probleme majore cu el .

Florin Ivan
Tel: 0724.56.89.60
Mails & Messengers: