Ubuntu 8.10 Beta disponibil

Sorin Enache sorinen la gmail.com
Lun Oct 6 08:02:24 BST 2008

2008/10/6 marius popa mapopa at gmail.com

> Ok am rebootat
> Cool stuff imi vede tunnerul si chiar functioneaza dar fara sunet
> deocamdata
> [   28.591158] cx88[0]: subsystem: 107d:6f18, board: Winfast TV2000 XP
> Global [card=61,autodetected]

Salut, chiar mi-ai dat o veste buna, am acelasi tuner si renuntasem sa-mi
mai bat capul cu el sub linux.
Te rog sa ne anunti daca reusesti si cu sunetul.
Acum sa si ajung sa instalez Intrepid...

In alta ordine de idei, am pus pe forum, la sectiunea stiri,  o prima
varianta a unui anunt de lansare Intrepid beta. Va rog sa-mi spuneti parerea
voastra (de preferat tot pe forum, ca sa fie mai usor de urmarit de toata
lumea)..