Ubuntu 8.10 Beta disponibil

marius popa mapopa la gmail.com
Dum Oct 5 20:27:53 BST 2008

On Sun, Oct 5, 2008 at 9:34 PM, Adi Roiban <adi at roiban.ro> wrote:
> Salut,
>
> Este disponibilă versiunea beta pentru Ubutnu 8.10
> http://www.ubuntu.com/testing/intrepid/beta
>
> Ar fi fain ca membri echipei Ubuntu România să testeze această versiune
> și să raporteze erorile sau succesele lor în instalarea și folosirea noi

Eu il am de la inceput pe desktop la lucru
si e ok minus problemele cu flash 10 pe amd64
crapa cand tzie lumea mai draga

Pe laptop everex cloudbook il am instalat
si este ok minus kernel-ul 2.6.27.x care nici cum nu vrea sa
functioneze pe el , trebuie sa pun un bug pe
kernel.org
in rest merge destul de bine
desigur as dori sa porneasca in 5 secunde , poate la urmatoarea versiune :)
acum fac un upgrade la desktop-ul de acasa de la hardy +backports la intrepid

cu ffx din backports nu prea porneste sa vizitez site-uri
asa ca am hotarat sa folosesc intrepid

sigur o sa am probleme cu tunner-ul care merge numai
pe kernel 2.6.22.x si posibil cu placa nvidia
dar la lucru imi merg efectele destul de ok (+bara awn)
asa ca sper ca o sa mearga totul bine si cu vechiul kernel