Ubuntu 8.10 Release party

Adi Roiban adi la roiban.ro
Dum Oct 5 19:59:54 BST 2008

Salut,

Pentru Ubuntu 8.04 am avut 5 orase in care a fost organizat Ubuntu
Release Party iar pentru 8.10 sper sa reusim sa organizam petrecer in 10
orase din Romania.

Sper ca saptamana viitoare echipa Ubuntu Romania sa fie "reatestate" si
drept urmare vom primi cd-uri cu ubuntu la 2 saptamani dupa lansare.

De aceea cel putin in Cluj planuim sa organizam Ubuntu Release party la
2 saptamani dupa lansare candva intr-o vineri sau sambata.

In cazul in care doriti sa organizat un Ubuntu Release Party in orasul
vostru va rog sa dati un semn pentru a pune anunturi pe site si pentru a
ne ajuta unul pe altu cu organizare.

Pana atunci eu voi incerca sa fac un design pentru tricouri si sa vad
daca mai gasesc ceva producatori de materiale personalizate. Orice idee
este binevenita!