localizare Ubuntu - Linux for human beings

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu la gmail.com
Dum Oct 5 00:11:40 BST 2008

Salut,

După cum ați aflat mai devreme de la Alex Eftimie, săptămâna asta
organizăm un Ubuntu Install Fest dedicat cu precădere studenților din
primul an de la Facultatea de Automatică și Calculatoare, UPB
(desigur, oricine vrea să-și instaleze ubuntu este binevenit).

Afișele de la UIF-ul trecut conțin traducerea mot-a-mot „linux pentru
ființe umane". Ar fi bine dacă ne-am sincroniza toți pe aceeași
traducere a sloganului de-acum, în condițiile în care pe 1 Noiembrie
vor fi niscaiva UIF-uri pentru 8.10.

2008/8/10 Adi Roiban <adi la roiban.ro>:
> Cum credeti ca ar trebui localizat sloganul "Linux for human beings"

Am încercat să rezum opțiunile exprimate în threadul ăsta și de pe
forum [0] (nu am verificat dacă cineva a votat în ambele locuri:
forum/listă de discuții):

1.Linux pentru oameni
* Adi Roiban
* Alex Eftimie
* Lucian Adrian Grijincu
* Doru Horishco
* Stas Sushkov
* Tarta Florin
* Florin Ivan
* Jani Monoses
* Cosmin Cosma
* Abel Cavași (forum)
* blackdown (forum)
* phlo (forum)
* Cheeprey (forum)

2. Linux pentru umanitate
* Rus-Rebreanu Alin-Florin
* Sebastian Ivan

3. Un Linux mai uman
* marius popa

4. Linux pentru oameni normali
* marius popa

5. Linux pentru oricine
* Alex Eftimie
* bela atili

6. Linux pentru oameni
* Stas Sushkov

7. Linux pentru ființe umane (varianta curentă)
* ProMIX™
* cronox (forum)
* kneekoo (forum)
* mkhlnsh (forum)

8. Linux pentru fiecare (forum)
* kLM (forum)
* miaumiau (forum)
* lenea (forum)
* dorel (forum)

9. Linux pentru Omenire
* Sebastian Ivan
* tzepu (forum)

10. Linux pentru tine (forum)
* daniel (forum)

După numărul de voturi „Linux pentru oameni" pare a fi varianta cu cea
mai mare acceptare. O oficializăm?

[0] http://forum.ubuntu.ro/viewtopic.php?pid=28324
--
Lucian