Ubuntu 8.04 - completare traduceri (backport)

Adi Roiban adi la roiban.ro
Sâm Noi 29 19:16:10 GMT 2008

Ubuntu 8.04 a fost lansat acum ceva vreme însă este considerată
versiunea stabilă de Ubuntu și va fi suportată câțiva ani buni.

În momentul de față toate traducerile se fac pe ultima versiune de
Ubuntu, respecitv 8.10.

Ar fi fain dacă ne-am uita și la Ubuntu 8.04 și am aproba și acolo
traducerile noi făcute în 8.10.

E o treabă foarte simplă și de multe ori necesită doar un clic pentru a
aproba o traducere din 8.10 în 8.04.

Rog membrii echipei de localizare ca atunci când nu ai chef să facă
traduceri noi să aprobe traducerie pentru 8.04.