Re: În legătură cu planet.softwareliber.ro

Manuel R Ciosici manuelrciosici la gmail.com
Vin Noi 28 05:16:19 GMT 2008

Ai dreptate Stas. Mie imi place planetul si mi se pare o onoare sa
apar acolo. Si nu vreau sa vina cititori fideli ai planetului si sa
zica "ba... Iar o scris ala tampenii. Eu nu mai vin pe aici ca astia
nu scriu despre floss.".

Sper ca nu mai consideri mailul meu o critica.

Manuel R. Ciosici

Envoyé de mon iPhone