În legătură cu planet.softwareliber.ro

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Joi Noi 27 21:15:09 GMT 2008

Ciosici Manuel R. wrote:
> Acuma m-am uitat în Google Reader și am văzut o tonă de posturi pe planet și
> mi-am zis "wow, lumea s-a entuziasmat foarte tare de apariția fedora" numai
> ca să văd că o mare parte dintre posturi sunt ale mele și nu au nicio
> legătură cu linux sau floss. Ieri am categorisit foarte multe posturi
> încercând să le mut din Uncategorised, dar am avut grijă să nu folosesc nici
> floss și nici linux la categorii sau tag-uri. Ce s-a întâmplat? Nu e
> intenția mea să poluez planet.softwareliber.ro. Dacă problema cu
> interpretarea posturilor mele este cumva iremediabilă, vă rog să mă ștergeți
> [...]

Aș avea și eu o rugăminte dacă tot vine vorba...

Să se mai înceteze să vină tot mesaje cu nemulțumiri, și să vină și cu
oferte de ajutor cum a venit Igor Știrbu de exemplu...

Lui nu i-a plăcut planet-ul și s-a ocupat de el!
Oricine ar putea contribui cu ceva decât să strige de nemulțumire...
așai Manu?

:)

Merci pentru observație oricum!

--