Re: În legătură cu planet.softwareliber.ro

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Joi Noi 27 17:35:50 GMT 2008

2008/11/27 Ciosici Manuel R. <manuelrciosici at gmail.com>:
> Acuma m-am uitat în Google Reader și am văzut o tonă de posturi pe planet și
> mi-am zis "wow, lumea s-a entuziasmat foarte tare de apariția fedora" numai
> ca să văd că o mare parte dintre posturi sunt ale mele și nu au nicio
> legătură cu linux sau floss. Ieri am categorisit foarte multe posturi
> încercând să le mut din Uncategorised, dar am avut grijă să nu folosesc nici
> floss și nici linux la categorii sau tag-uri. Ce s-a întâmplat? Nu e

Planet swliber e cam varza dupa parerea mea, ca lumea nu se nu scrie
despre soft liber,ceea
ce e ok, dar nici nu avem reguli de pus filtre sa fie cat de cat in tema situl.
Oricum postul asta e mai degraba pt lista GSL decat Ubuntu-ro ;)