Raport noiembrie 2008

marius popa mapopa la gmail.com
Joi Noi 27 11:27:33 GMT 2008

2008/11/27 Adi Roiban <adi at roiban.ro>:
> Salut,
>
> Raportul din luna aceasta a iefit fain si l-am pus in raportul
> international.
>
> https://wiki.ubuntu.com/TeamReports/November2008
>
> Ar trebui sa apara in Ubuntu Weekly newsleeter , pe Fridge si pe planet.
sa speram :)

aici am scris si link spre poze
http://mapopa.blogspot.com/2008/11/ubuntu-8.html

ar mai trebui mentionat ca am aparat la postul realitatea tv + radio Targu Mures
s-a format http://www.lug-mures.org si utilizatorii de ubuntu se
intalnesc acum mai des
pentru discutii si prezentari (aka beer/wine/cola/fest)
un exemplu are fi sambata asta la geekmeet http://geekmeet.ro/mures/

eventual sa fac un rezumat in engleza la ce sa discutat si s-a
prezentat (o sa modific pe pagina de mai sus)

ieri am mentionat si ubuntu si firebird intr-un minispot ce va fi
difuzat la realitatea tv (emisiunea se cheama MIndri(i) de Mures )