Corectare www.ubuntu.ro

Vin Noi 21 22:56:14 GMT 2008

Pe pagina http://ubuntu.ro/comunitate/participa/programatori

 - ultima conferinta ubuntu http://udu.wiki.ubuntu.com/
 - lista cu premii http://www.ubuntu.upc.edu/community/bounties/

Pe pagina http://ubuntu.ro/comunitate/participa/local
 - input field-ul pentru abonare imi iese din contur

Pe pagina http://ubuntu.ro/suport/evenimente
 - indicatii pentru organizarea unui eveniment duce pe pagina de wiki
veche a sl.ro http://www.softwareliber.ro/wiki/Evenimente/Tutorial si
arata like CRAP

Pe pagina http://ubuntu.ro/comunitate/participa/documentatie
 - inlocuit linkuri catre interpid nu hardy
 - despre Kubuntu link incorect "kbuntu"
https://translations.launchpad.net/ubuntu/hardy/+source/kubuntu-docs/+pots/about-kbuntu/ro/+translate