Corectare www.ubuntu.ro

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Vin Noi 21 22:20:13 GMT 2008

Salut,
imi cer scuze in fata lui Doru, insa mi-o iesit din cap sa anunt. Bine
ca Adi mai urmareste problemele :)

Sunt mai multe legaturi moarte, si unele texte s-ar putea rezolva chiar
repede. Au aparut unele pagini noi, insa in principiu nu e o munca
titanica :)

Eu zic, ca, cei care nu au conturi, si doresc sa se implice, sa de-a un
mail la noi la softwareliber.ro, cu detaliile pt cont (username, email) si
noi vom crea conturile necesare. Sau daca sunt probleme cu editarea, sa
trimita un mail in care anunta problema si sa ajutam si noi.

Din pacate eu nu prea am timp acuma, insa pe weekend sper sa ma alatur
si eu.
:)

Bafta!

--