Sunet pe ubuntu server

Emil CHERICHEȘ emil la cheriches.ro
Joi Noi 20 11:14:39 GMT 2008

Există soluții gen DKMS.
Pachetele s-au inventat tocmai ca să se lucreze mai ușor.
Este arhi cunoscută problema cu diverse pachete, în general update-uri
care nu merg anumite lucruri pentru că sistemul nu e "curat", adică
sunt instalate fișiere care ar face în mod normal parte din pachete.
Dacă e cazul să am chestii din astea oricum se instalează cu alt prefix.
Fiind vorba de driverele ALSA, care sunt module de kernel până la urmă
e destul de greu să le pui cu alt prefix și nu e deloc recomandat.

Îmi cer scuze pentru orice cuvinte „jignitoare". Sincer m-am simțit și
eu jignit. Consider că e de datoria mea de român să scriu cu
diacritice. Noi IT-ști din România suntem cel mai puțin „patrioți",
oriunde în lume(Europa) mergeți nu o să vedeți oameni să scrie în
limba lor fără diacritice, ba mai mul nici nu se găsesc tastaturi cu
US Layout.
Dacă pot fi un exemplu în treaba asta, prefer să fiu.
O altă problemă e că mai există, deja prea mulți, care în loc să scrie
cât de românește pot, pocesc limba „shi" mai mult.

Emil CHERICHEȘ