instalare ubuntu 8.10

lalu ioan laluioan la hotmail.com
Mie Noi 12 14:09:09 GMT 2008

BunaSunt incepator si pentru a ma informa m-am abonat la lista si cand am vazut marea agitatie in jurul lui Ubuntu 8.10, l-am descarcat, l-am instalat si ...nemultumire. Am instalat apoi Kiwi 8.08 , care este ceva mai bun. Instalarea in cei 6-7 pasi este destul de clara  asa ca nu ar trebui sa va ingrijoreze cum si cine sa instaleze pe alte calculatoare Ubuntu.Remarca: ca sa pot scrie acest e-mail a trebuit sa instalez browser-Opera intrucat cu Firefox nu am reusit.  Oo2.4 ?!..poate Oo 3.03 cand o fi gata sa mearga mai bine.Am instalat Googl Earth si clipurile video din You Tube(am instalat Adobe Flash.10) cu Opera le pot vedea(deschide) pe cand cu Firefox, NU? Exista vreo posibilitate de a alege ca browser implicit unul dintre cele doua (firefox,opera) in functie de necesitate?.Va multumesc.
Discover the new Windows Vista
Un atașament HTML a fost eliminat