Re: Ghid instalare aranjament tastatură românescă

Doru Horișco doruhushhush la gmail.com
Mar Noi 11 16:07:58 GMT 2008

Eu l-am făcut. Pozele sunt de la versiunea 8.04.
Am zis să le mai păstrez puțin dat fiindcă Hardy este totuși LTS
și Intrepid nu a ieșit bine de nici două săptămĂąni. Pozele sunt
deja făcute și doar așteaptă un semn din partea mea să le Ăźnlocuiesc.

Același lucru este valabil cu mai toate pozele pe care le-am folosit
Ăźn ghidurile pe care le-am realizat.
Doru