Lectii cu vista vs alternativa gratuita ubuntu + openoffice

Gabos Denes gabosdenes la gmail.com
Lun Noi 10 18:02:47 GMT 2008

Marius, problema este la nivel politic, nu la implementare. Sa-ti dau
niste preturi de inventar la salile info pe care le-au primit scolile:
Server HP 140-160mil nu mai stiu sigur.
Calc. Compaq 40mil
Casti cu microfon 1,5 mil lei vechi. Si in magazin sunt 5-6 lei modelele
pe care le-au primit. Astea sunt preturile pe care mi le-au spus
contabilele din scoli. Am ramas mut!

Deni