Instalare Ubuntu in Baia Mare

Alin Claudiu Radut alin.claudiu.radut la gmail.com
Lun Noi 10 15:54:20 GMT 2008

2008/11/10 Filipan Daniel <filipandaniel la yahoo.com>:
>       La fel , un mare minus este lipsa de programe pentru tvtunere , am
> incercat mythubuntu , mi-a luat ceva timp sa-l configurez si pana la urma
> tot nu a mers !

Salut

Cu mythtv si eu am pierdut cateva zile si tot nu am reusit sa fac ceva
cu el. Pentru tv tuner eu folosesc tvtime, insa nu are suport pentru
timeshifting, recording, etc.

Din pacate cu ym asta e situatia, atata timp cat cei de la yahoo se
incapataneaza sa tina ascunse protocoalele pentru webcam si voce
progresul va fi foarte lent si nu cred ca vom vedea foarte curand
functionalitatile astea in Pidgin sau Kopete. Poti incerca sa le mai
dai cate un mail in care sa le zici ca existam si noi userii de Linux
dar cel mai probabil mesajul tau va ajunge in junk.

Spor la treaba,
Alin