Instalare Ubuntu in Baia Mare

Filipan Daniel filipandaniel la yahoo.com
Lun Noi 10 15:26:06 GMT 2008

                     Buna ziua

             Ma numesc Filipan Daniel Marius , am 29 de ani si
locuiesc in Baia Mare .
             Am incercat si eu acasa mai multe distributii de
linux si Ubuntu mi se pare prietenoasa si destul de usor de configurat
- ma refer la creerea unei conexiuni la internet si la instalarea de
programe - ele se pot instala foarte usor cu ajutorul clientului CNR .
             Singurul lucru care sincer ma deranjeaza este faptul
ca nu am gasit inca client de chat cu care sa poti face call si sa te
vezi pe webcam .
              La fel , un mare minus este lipsa de programe pentru
tvtunere , am incercat mythubuntu , mi-a luat ceva timp sa-l configurez
si pana la urma tot nu a mers !
              In orice caz , lipsa unui suport solid pentru yahoo
si faptul ca nu am gasit un program pentru tv tuner performant si usor
de manevrat cu time shifting si toate alea , m-au facut ca cred ca inca
linux nu corespunde pe deplin cerintelor mele .
              Daca ma puteti ajuta cu mai multe informatii , eu
sunt dispus sa intru in echipa si sa intalez in limita timpului
disponibil cate un linux pe zi .

Cu respect Filipan

Un ata?ament HTML a fost eliminat