Instalare gratuita pt. oricine

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Lun Noi 10 12:33:03 GMT 2008

2008/11/10 Rus-Rebreanu Alin-Florin <netblock at gmail.com>:
> Salut,
>  Parerea mea de 0.2 RON organizarea de install fest-uri in camine,
> oras. Nu mi se pare deloc ok ideea cu voluntari pe care cineva sa ii
> contacteze. Ii ca un fel de livrare la domiciliu si eu personal nu
> m-as baga la asa ceva dar pentru un install fest ma ofer.

Sunt unii care s-ar baga cred, si multe persoane nu ar putea veni la
un installfest.
Nu trebuie sa fie livrare la domiciliu, poate fi intalnit la o terasa,
ceainarie, intr-o biblioteca,
la scoala, etc unde cineva iti pune linux dupa ce va intelegeti in prealabil.

Cu installfest problema e ca e greu de organizat si promovat, toti
trebuie sa vina in acelasi timp,
si dureaza mai mult. Asa cu instalari mai ad-hoc si peer to peer se
pot acoperi si alte situatii,
mai ales pentru o categorie de potentiali utilizatori pe care altfel
nu avem cum sa-i avem.

Jani