Instalare gratuita pt. oricine

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu la gmail.com
Lun Noi 10 11:50:00 GMT 2008

2008/11/10 Gabos Denes <gabosdenes la gmail.com>:
> Desi sunt impotriva mass-urile, in cazul de fata am putea face reclama si pe
> messanger  :D
Nu cred că spamul e o soluție. N-aș dori să apară comentarii de tipul
„fu$&* ceapa mă-sii de Ubuntu, nici pe messenger nu mă lasă-n pace",
etc. Eu cel puțin reacționez foarte neplăcut la spam pe messenger.

Dacă se adună câțiva voluntari propun o secțiune pe Ubuntu.ro.
Pe pagina principală un banner de tipul „Vrei să instalezi Ubuntu, dar
nu știi cum?" să ducă la o secțiune unde să fie definite serviciile
oferite de comunitate:
* instalare personală - și listați, per oraș, voluntarii
* install fest-uri - cu link-uri la install-festuri vechi și altele
programate în viitor.

Ar mai fi utilă o secțiune (wiki) care să listeze de ce resurse este
nevoie pentru a organiza un install-fest, și una care să descrie cum
se poate intra în contact cu voluntari doritori să organizeze un
install-fest la comandă (de ex. să fim chemați să ajutăm la
organizarea install-festului printr-un liceu sau facultate).

--
 .
..: Lucian