Instalare gratuita pt. oricine

Gabos Denes gabosdenes la gmail.com
Lun Noi 10 08:55:51 GMT 2008

Salut Adi,
Numele este GaboS(numele de familie) :) dar toata lumea imi spune Deni
de la Denes

Cred ca ar trebui specificat clar ca acest serviciu este pentru persoane
fizice cum spunea si Jani. Ideea ar fi sa avem 1-2 persoane in orasele
mari care ar putea sa instaleze in functie de timpul liber. Ar fi bine
ca cei care instaleaza sa fie evaluati, astfel sa nu ajungem in situatii
penibile in care merge cineva si strica calculatorul respectiv. Eventual
sa oferim premii celui care instaleaza cele mai multe sisteme intr-o
peroada de timp.
Desi sunt impotriva mass-urile, in cazul de fata am putea face reclama
si pe messanger  :D
Eu sunt din Cluj.

Deni