Lansare Ubuntu 8.10

marius popa mapopa la gmail.com
Lun Noi 10 08:24:15 GMT 2008

2008/11/9 Lucian Adrian Grijincu <lucian.grijincu at gmail.com>:
> Salut,
>
> 2008/11/7 marius popa <mapopa at gmail.com>:
>> Lansare Ubuntu in presa locala
>>
>> http://www.zi-de-zi.ro/detalii-articol/article/8f66e01b4d/36616.html
>
> Cum au decurs prezentările?
A fost bine avand in vedere ca e primul eveniment in mures .
Au mai ramas prezentari de facut si pe data viitoare :)
insa o sa fie mai scurte discursurile si mai multe demo-uri
Si am observat ca ne adresam unui public cunoscator de linux
si trebuie sa pornim de la nivelul de guru in jos , adica e mai bine
sa prezentam lucruri mai avansate

O sa facem si intalniri o data pe luna , un fel de seri open source da in mures
acum avem si un grup local unde sa discutam mai usor ce avem de facut
http://groups.google.com/group/lug-mures?hl=ro

> Puteți pune pe wiki resursele folosite (odt, pdf, etc.)?
o sa pun sus ce am prezentat

Nu stiu daca gasim filmuletul de la realitatea tv

> --
>  .
> ..: Lucian
Multumesc inca o data pentru cd-uri , o sa mai comand si eu pentru
lug-ul din mures si intalnirea din decembrie
sper sa lansam kiwilinux atunci :)