Configurare MythTv

SILVIU VLAD-NICULESCU sivl la yahoo.com
Dum Noi 9 08:12:05 GMT 2008

Salut,

Am instalat MythTv si nu reusec sa-l pornesc.
 Accesez : 1) System=>Administration=>Mythtv backend Setup,  2)
apare mesajul: "Mythbackend must be closed before continuing.
Is it
OK to close any currently running mythbackend processes?" dau OK, 3)
selectez limba 4) ecran cu fond albastru, apare mesajul "No UPnP
backends found" dau Ok  5) ecran fond albastru, trebuie completat :
Hostname, completez hostname, la Ping test Server las liber, la Database Name las Mythconverg, la User am pus numele user-ului si la Password am lasat liber.Urmatoarea pagina nu am completat nimic la Use Custom identifier for frontend preferences si la Enable Database Server Wakeup. Acum îmi apare mesajul "canot login to database?" cu "?" la sfârșit,
dau OK, alteceva nu ai de ales; și se reia
fereastra de setări de la început, așa cum am mai descris mai sus.
Ce gresesc ? Cum se configureaza corect MythTv ? Pe site-ul lor http://www.mythtv.org/modules.php?name=MythFeatures, toate apar simple si frumoase, aparent programul stie sa faca de toate, dar ...nu merge !

Silviu

Un atașament HTML a fost eliminat