Pachet CD-uri Ubuntu 8.10

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu la gmail.com
Joi Noi 6 14:22:56 GMT 2008

Salut,

2008/11/6 Tiron Claudiu <tiron_claudiu la yahoo.com>:
> Eu nu am lucrat niciodata cu Linux. Dar il admir. Vreau de mult timp sa
> invat. Acum am cumparat un calculatur nou si vreau sa folosesc ca sistem de
> operare Ubuntu 8.10. Sper sa ma descurc. [...]
> Vreau sa-l folosesc pentru Open Office, VLC, Internet.

Din nou, pachetul acesta este pentru evenimente locale: petreceri de
lansare, install-festuri, promovări de tot felul. Pentru comenzi
personale intră pe https://shipit.ubuntu.com/ sau scrie-ți singur un
iso pe care-l poți descărca de aici:
http://www.ubuntu.com/getubuntu/download .

> Puteti sa-mi dati adrese de email cu galateni care au instalat Ubuntu 8.10.
> Sau din alt oras.
Adrese de email nu pot să-ți dau. Un grup de linuxiști există în
Galați. Au avut sâmbăta trecută petrecere de lansare Ubuntu 8.10.
Intră în contact cu ei aici:
http://forum.ubuntu.ro/viewtopic.php?id=2412&p=2 .

Dacă ai probleme poți oricând să ne întrebi pe forum.ubuntu.ro sau pe
lista asta de discuții.

Baftă :)
--
Lucian