Pachet CD-uri Ubuntu 8.10

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu la gmail.com
Joi Noi 6 11:33:01 GMT 2008

2008/11/6 marius popa <mapopa la gmail.com>:
> numarul de persoane estimat e in jur de 70
> eventual
> sa trimiteti 100-150 ca mai iau unii si acasa de ex

1. sunt 4 tipuri de CD-uri, vreau să știu câte de fiecare și exact (vezi [0]).
2. numărul de CD-uri cerut este destul de mare (nu avem decât 350) și
vreau să fie conștientă toată echipa (eventual să se opună)
3. ce se întâmplă cu cele care nu vor fi împărțite? Din câte am
înțeles vine Adi să țină o cuvântare. Adi, le iei cu tine în Cluj?
Eventual trimit mai multe acum să aveți și acolo un pachețel de
rezervă?

[0] https://wiki.ubuntu.com/RomanianTeam/Proiecte/Promovare/DistribuireCD

--
Lucian