Pachet CD-uri Ubuntu 8.10

Ghenciu Ciprian g.ciprian la osn.ro
Joi Noi 6 10:08:51 GMT 2008

Lucian Adrian Grijincu wrote:

> Cum nu s-a decis nimic, momentan cererile se vor face aici.
>
> Singurul release party ce urmează este pe 8 noiembrie la Tg. Mureș.
> Dacă doriți să primiți CD-urile pĂąnă sĂąmbătă ar trebui să mă anunțați
> azi cùt mai devreme să le pun la un curierat rapid.
>

> [0] http://ubuntu.ro/stiri/2008.10.31/ReleaseParty-TgMures

O sa mai fie si la Brasov
<http://groups.google.com/group/lugbv/browse_thread/thread/8c7256ae3655d23>
un RP, cel mai probabil la sfarsitul saptamanii care urmeaza.
Am comandat si eu cateva discuri, dar nu cred ca o sa imi ajunga in timp
util. Asa ca vreau sa apelez la voi pentru vreo 25 de bucati (mixed),
iar cele comandate de mine sa le ofer prin http://www.osn.ro/freemedia/
cyp
Un ataƟament HTML a fost eliminat