conexiuni net prin mobil?

Doru Horishco doruhushhush la hotmail.com
Mar Noi 4 21:43:30 GMT 2008

https://wiki.ubuntu.com/RomanianTeam/Proiecte/Localizare/CoordonareCursUbuntu

La sfârsitul paginii, fișierul în format pdf. Mai trebuie corectat, dar în mare
se poate utiliza.

De descărcat poți descărca și ultima versiune, lansată pe 30 octombrie,
Ubuntu 8.10, varianta desktop (live CD ) și să o încerci în live CD,
fără instalare, și te convingi singur.

Ubuntu Linux pentru oameni ca noi http://www.ubuntu.ro/acasa