Afisul Oficial pentru Ubuntu Party Tg-Mures

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mar Noi 4 09:06:10 GMT 2008

În data de Ma, 04-11-2008 la 10:14 +0200, marius popa a scris:

> E bine atunci , se poate incepe de la ora 17 pana la ora 11 aproximativ
> inchiderea e la ora 00:00 ~
>
> Eu zica ca pentru prezentare generala ubuntu se poate face in o ora o
> ora jumatate cu pauza intre
> oricum nu exista o restrictie numai sa nu fie chiar foarte lunga :)
Pai eu ma gandesc ca prezentarea sa fie maxim 30 de minute + 15 intrebari si schimb de prezentator

Altfel e prea plictisitoarea.
Daca aveti timp si chef pot sa fac 2 prezentari, una despre
comunitatatile de software liber din romania (GSL, lug-uri, rosedu) si
una despre e comunitatea si activitatea echipei Ubuntu.

> E bine sa vii cu laptop , o sa fac rost de  unul insa mai bine sa
> aduci sa fii sigur
ok. Il aduc. Dar sa fie o priza prin zona ca m-a lasat bateria :(

> proiector este destul de ok
Deci nu mai aduc proiector?

> eventual mai trebuie adus un ruter wireless si ceva switch-uri pentru
> netinstall
> dar te anuntz daca nu rezolvam
OK.

> nu stiu daca poti sa aduci un one laptop for child
> ca is curios cum arata fizic si foarte putini au vazut
Ar trebui sa rezolv
aduc un OLPC (o sa il aduca Jani), un Nokia 770 si probabil un free
runner

> am observat de la eliberatica urmatorul lucru ar fi frumos niste
> stickere cu ubuntu
> sau cd-uri , chiar si cu 8.04 LTS ar fi ok
Stickere mai facem.
Si incerc sa mai fac rost de cd-uri cu LTS.