Afisul Oficial pentru Ubuntu Party Tg-Mures

Adi Roiban adi la roiban.ro
Lun Noi 3 17:07:44 GMT 2008

Salut,
În data de Lu, 03-11-2008 la 17:17 +0200, marius popa a scris:
> Aici e anuntul si afisul
> http://cultura.inmures.ro/agenda/agendadetalii/article/276/109/neste/2.html
> http://cultura.inmures.ro/typo3temp/pics/bdb75f2db6.jpg
>
> avem si vreo 20 de postere o sa le lipim la universitati/camine si
> licee de profil
Mama ce mare ati scris, zici ca sunt Michael Jackson!

Dacă sunt sănătos mă voi prezenta sâmbătă în Mureș.

Eu aș să vorbesc mai puțin despre noul Ubuntu, las pe alții, și aș vrea
să vorbesc mai mult despre comunitate în general, despre localiza și
software-ul liber în România și să mă laud cu realizările Grupului
pentru software liber și al echipei Ubuntu România (poate reușesc să vă
motivez) :)

Care este timpul alocat prezentării mele și al întregului eveniment?
Aduc laptop, proiector?
Spor!
Adi