wiki ubuntu

Lun Mai 19 21:56:57 BST 2008

Salut,
 Am niste nelamuriri. Care ii treaba cu wiki-ul de pe ubuntu.ro? Cine
poate scrie si cine nu?

Eu sunt de parere ca trebuie sa punem mana si sa facem un wiki serios
un fel de Guide in Romana cu toate problemele specifice. Au fost
raspunse pe forum multe lucruri de o gramada de ori dar un forum nu-i
asa de usor de utilizat precum
http://ubuntuguide.org/wiki/

De asemenea am vazut vreo cateva tentative a unor persoane pe forum de
a incepe ceva proiecte in care sa catalogeze aplicatii sau sa scrie
how-to-uri dar cred ca toata lumea ar beneficia daca am avea
informatiile organizate undeva. Nu mi se pare ceva iesit din comun sa
cer si cred ca multi utilizatori activi pe forum ar prefera sa scrie o
pagina de wiki decat sa raspunda la aceleasi intrebari.

Ce ziceti se poate face ceva in privinta asta? Adi?