meniu boot hardy

Doru Horishco doruhushhush la hotmail.com
Sâm Mar 22 11:32:24 GMT 2008

Ubuntu Linux pentru oameni ca noi http://www.ubuntu.ro/acasa

________________________________
> Date: Fri, 21 Mar 2008 17:03:27 +0200
> From: jani.monoses la gmail.com
> To: ubuntu-ro la lists.ubuntu.com
> Subject: meniu boot hardy
>
> Salut
> a mai fost vorba de asta mai demult: in romana in meniul de boot Cd textul arata asa
> [B} Porneste de pe primul hard disk.
> B e acolo sa mearag hotkey dar e foarte inestetic. Ce propuneti?

Cred că ar fi mai bine așa:

Porneste de pe primul ^hard disk.

asta pentru că litera P este deja atribuită altei opțiuni.

> Iar a doua linie e Instaleaza Kubuntu in mod text desi e CD Ubuntu.

Am căutat această linie dar nu o găsesc, iar traducerile celorlalte linii
care fac referire la kubuntu, edubuntu sau xubuntu sunt traduse corect.