meniu boot hardy

Florin Ivan florica76 la gmail.com
Vin Mar 21 16:23:20 GMT 2008

eu am Hardy de 1 saptamana
imi place farte mult
- daca apare o eroare intra pe contul de lanchpad si trimite eroare si
poti vedea si cine a mai avut eroarea respectiva si chiar sa gasesti
solutia
- e stabil, nu am gasit nimic sa-i reprosez

eu nu am facut sa inlocuiesc sursele di repozsitory si sa-i dau update
adica am facut un update "on the fly"... sa moara Microsoftisti de
ciuda, sa-i vad eu cum fac ei asta daca au Xp si vor sa treaca la
Vista ;)

best regars
Florica

-----Original Message-----
From: ProMIXℱ <promix89 la gmail.com>
To: Lista de discutii despre Ubuntu <ubuntu-ro la lists.ubuntu.com>
Subject: Re: meniu boot hardy
Date: Fri, 21 Mar 2008 17:36:25 +0200

si cum e ubuntu hardy, are ceva  smecherii noi si cool?

În data de 21.03.2008, Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com> a scris:

        Salut
        a mai fost vorba de asta mai demult: in romana in meniul de boot
        Cd textul arata asa
        [B} Porneste de pe primul hard disk.
        B e acolo sa mearag hotkey dar e foarte inestetic. Ce propuneti?
        Iar a doua linie e Instaleaza Kubuntu in mod text desi e CD
        Ubuntu.
        Ma uit la hardy beta i386.

        Jani