Fwd: Debian pe laptop

Igor Stirbu igor.stirbu la gmail.com
Vin Iun 13 14:45:18 BST 2008

Salut,

Dacă puteți, dați o mâne de ajutor!

---------- Mesaj redirecționat ----------
De la: alfa beta <emailstudenti la yahoo.com>
Data: 13 iunie 2008 16:14
Subiect: Debian pe laptop
Către: debian-l10n-romanian la lists.debian.org

Sunt un newbye din Timisoara. Ma intereseaza sa gasesc un laptop
rezonabil ca pret, pe care sa pot instala si invata Linux, preferabil
distributia Debian. Dupa ce am citit cateva ore, mi se pare o misiune
imposibila. Cunosteti vreo configuratie- model de laptop pe care sa
mearga bine Debian?  Bine, din punctul meu, inseamna ca toate piesele
din laptop functioneaza deplin, fara blocaje etc. Multumesc.

E.S.

--
:wq