Anunturi Ubuntu scrise corect.

ProMIX™ promix89 la gmail.com
Vin Iul 25 16:36:48 BST 2008

Da este al meu... dar anuntul putin a fost modificat inainte de a fi pus pe
acel site, asa ca sar fi putut de verificat inainte.Eu doar l-am trimis pe
lista de discutii:ubuntu-ro la lists.ubuntu.com.Recunosc e si vina mea dar daca
sa decis de a fi publicat pe un site trebuia verificat.
 Doru Horishco nu te supara dar ai si tu o greseala:
"Există o persoană sau poate două bune pentru „slujba" asta, dar trebuie să
le cer acordul.
(Dacă va exista o rubrică de știri și pe ubuntu.ro atunci s-ar putea ocupa
și de aceea)

Dacă voi mai avea și ale sugestii le voi spune.

Doru".
--
ProMIXℱ
Un ataƟament HTML a fost eliminat