Echipa Ubuntu Romania in Lauchpad

Doru Horishco doruhushhush la hotmail.com
Vin Iul 25 11:09:03 BST 2008

Ubuntu Linux pentru oameni ca noi http://www.ubuntu.ro/acasa

> Subject: Re: Echipa Ubuntu Romania in Lauchpad
> From: adi la roiban.ro
> To: ubuntu-ro la lists.ubuntu.com
> Date: Fri, 25 Jul 2008 09:35:20 +0300
>

> În data de Jo, 24-07-2008 la 16:32 +0300, Jani Monoses a scris:
> [snip]

> Apoi la Ubuntu e la 2 ani... eu cred ca e ok daca in cazul nostru e la 1
> an.

Referitor la punctul 1.

Cred că termenele sunt bine alese. Echipa este mică și trebuie dinamizată.
Membrii mai vechi se pot plictisi sau pot avea și alte proiecte și
astfel termenul de un an mi se pare destul de bun si acoperitor.

Termenul de 6 luni pentru analizarea activității membrilor noi mi
se pare rezonabil (poate un pic prea lung, dar nu cu mult).
Astfel aspirantul are la dispoziție destul timp să desfășoare activitatea
la care consideră că se pricepe și are timp să se perfecționeze.
La încheierea perioadei de evaluare trebuie făcut ceva cu el:
promovat, premiat, lăudat, îndrumat și spre alte activități decât cea
aleasă de el etc.. Pentru a-i menține interesul.

Referitor la punctul 2.

Acest punct este puțin cam drastic pentru că nu este foarte clar
ce se întâmplă cu aspirantul dacă nu are activitate sau dacă
activitatea (din diverse motive ) nu este vizibilă.

Evaluarea cred că ar trebui să evidențieze (dezvălui) aptitudinile
aspirantului și nu „pedepsirea” lui. Evaluarea trebuie făcută
în primul rând pentru a vedea evoluția si activitatea
echipei prin prizma activității membrilor.

Nu este foarte clar cum se va analiza activitatea: listă de
mail, IRC, etc..
Oricum ar fi și în ce termeni, o analiză tot trebuie să fie făcută.

Doru