Anunturi Ubuntu scrise corect.

Doru Horishco doruhushhush la hotmail.com
Vin Iul 25 10:28:52 BST 2008

Nu cred că îi aparține mesajul, cred că este al lui promix (sau cum îl chema).
Ai mai atenționat o dată asupra lui și ai spus ca l-ai șters, dar cred că a fost vorba despre
cel de pe planet. Nu l-am mai verificat să văd ce și cum cu el. Este un exemplu
de pus la categoria  „așa nu...”. E vina mea că nu am mai verificat.

Soluția cred că ar fi un forum închis, cu un moderator activ. Să poată publica doar
un număr restrâns de persoane. Anunțurile obisnuite ar putea fi publicate în forumul
„Cafenea...” și dacă sunt de interes major preluate în rezumat (recenzie) și publicate
în „Știri și anunțuri”. Se poate realiza astfel o filtrare a lor.

Legarea forumului „Știri și anunțuri” de alte pagini web de interes care publică știri
(în limba română ) despre ubuntu și foss. Dacă nu se poate prin program atunci
„prin moderator” prin „legarea” lui la RSS-uri.

Există o persoană sau poate două bune pentru „slujba” asta, dar trebuie să le cer acordul.
(Dacă va exista o rubrică de știri și pe ubuntu.ro atunci s-ar putea ocupa și de aceea)

Dacă voi mai avea și ale sugestii le voi spune.

Doru

Ubuntu Linux pentru oameni ca noi http://www.ubuntu.ro/acasa