Ubuntu TODO

Stas Sushkov cool2sv la gmail.com
Vin Iul 25 08:05:23 BST 2008

> Un alt lucru care se poate face este continuarea promovarii Ubuntu in
> Romania, in magazinele de calculatoare, in scoli.. etc

Cred ca si aici mai trebuie asteptat pana se rezolva cu permisiunea
aia de la inspectorate, sau nu mai stiu.

> Din punctul meu de vedere, cel mai important todo este optimizarea
> site-ului ubuntu.ro astfel incat informatiile importante sa fie
> accesibile usor. In momentul de fata este o traducere a site-ului
> ubuntu.com si aste nu ne prea ajuta.

Ar fi fain daca am putea pana la urma face ubuntu starters guide si
sa-l publicam periodic la fiecare release.
Aici nu e vorba doar de traduceri, ci si de testare a celor scrise in
guide-ul ala.

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/