ubuntu sticker kit

Adi Roiban adi la roiban.ro
Lun Iul 14 08:49:50 BST 2008

În data de Sb, 12-07-2008 la 12:58 -0700, Adrian C. a scris:
> Eu am mai folosti pana acum si de la http://www.openstickers.com/
> Sunt multe faine si acolo si parca citisem ca accepta propuneri, poate
> le trimiteti si pe ale noastre acolo.
E ok openstickers.com dar din pacate nu exista surse pentru toate
stickerele din catalog iar catalogul cam face risipa de hartie :D

Le-am scris sa ii rog sa imi trimita si sursele care lipseau dar nu am
primit nici un raspuns de la ei.

Spor!
Adi