Server hacked, sau utilizatori adaugati fara permisiune ?

madalin niladam la gmail.com
Dum Iul 13 21:13:46 BST 2008

Intr-adevar, am pus un chkrootkit si am verificat sistemul. E curat. Dar mi
se pare foarte nasol ca utilizatorii au fost adaugati fara sa fiu intrebat
atunci cand am facut upgrade.

Tare ciudat.