conturi pe ubuntu.ro (fost: Sa lansat Relase Ubuntu 8.04.1 pentru Ubuntu 8.04 LTS)

Adi Roiban adi la roiban.ro
Vin Iul 4 09:15:25 BST 2008

Salut,
În data de Vi, 04-07-2008 la 11:07 +0300, ProMIX™ a scris:
> În termen de două luni de la eliberarea Ubuntu 8.04 sa lansat primul
> update de distribuție - 8.04.1, care actualizeaza mai mult de 200 de
> pachete. Release 8.04.1 este un fel de punct de referință și diferă de
> Ubuntu  8,04, instalarea actualizării de imagini cu backlog de
> corectari pentru grave erori și probleme de securitate. Actualizarea
> este disponibila si pentru alte produse din familia Ubuntu - Kubuntu,
> Kubuntu KDE4 remix, Gobuntu, Xubuntu, UbuntuStudio și Mythbuntu.

[snip]
> ProMIX™

Cred ca cel mai bine este sa punem astfel de anunturi la sectiune de
stiri de pe pagina ubuntu.ro

In acest caz textul trebuie verificat de greseli de ortografie si de
exprimare.

Daca vreti sa participati la traducerea notelor de lansare si publicarea
lor pe site va rog sa ma contactati si voi face in asa fel incat sa
aveti acces la site.

Succes!